Hi Everybody

Hey allemaal,

Mijn naam is Tinne en ben de 2de zus van Teasistars. Iets wat ik heel graag doe is nagels lakken, ik ben verzot op nagellak en heb een hele collectie! Nagellak doe ik altijd op naar school. Je valt daardoor een beetje op in je klas. Vooral als je een spreekoefening moet doen. Ik weet nog dat ik vorig jaar mijn nagels eens knalgeel had gelakt, haha dan ineens gaat hun aandacht naar je nagels. Ik voelde me toen minder zenuwachtig.

De meeste nagellakjes die ik hebben zij van Essence, ze hebben een heel grote lijn nagellakjes. Ik heb wel 30 potjes van Essence. Momenteel heb ik Fame Fetall op, dat is echt knalrode nagellak, als je dat opdoet wanneer je iets casual zwart aan hebt geeft dat echt een leuk effect. Rood is ook 1 van mijn favoriete kleuren, maar het valt niet meer zoveel op omdat veel mensen rode nagels hebben. Als je echt wilt opvallen moet je een donkere kleur kiezen en daarover glitternagellak doen. Essence heeft ook aparte lijnen die veranderen, bv. ik heb hier nu een potje staan van Ballarina Backstage, het is zwarte met bruine glittertjes en noemt Grand-pliè in black. Als je een speciaal lakje wilt, moet je de potjes nemen die als laatste blijven staan. Veel mensen hebben die kleur dan niet.

Zo eens kijken welke nagellak ik voor school morgen ga opdoen, misschien die azuurblauwe of die turquoise met glittertjes of toch maar casual rood of zwart… AH IK KAN GEWOON NIET KIEZEN!!!

ps: zorg er wel voor dat de kleur van je nagels bij je outfit past🙂

Groeten,

Tinne

Leave a comment

Filed under Beauty, Nails

Leave a Reply

