New In // Rainpharma Box

Hi Guys!

Today I just wanted to write a little and quick article about the Rainpharma box you get with the magazine ‘Goed Gevoel’ this week. If you get the magazine and you pay an extra €4,99 you receive a box with three travel size Rainpharma products and since I did not tried any of their products yet, I really thought this was worth its money!

Vandaag wou ik even een snel en kort artikeltje schrijven over de Rainpharmabox die deze week bij de ‘Goed Gevoel’ te verkrijgen is. Als je deze week de Goed Gevoel gaat kopen en je betaalt €4,99 extra, dan krijg je een box met Rainpharma artikelen in reisformaat en aangezien ik deze producten nog nooit geprobeerd heb vind ik dit zeker de moeite en het geld waard.

DSCN1032

 

DSCN1034DSCN1033DSCN1035

Here are some pictures of the box itself and once you open it up the first thing you see are some small introductory texts. As you can see they introduce themselves and explicitly state that there are no colorants, sulphates and so on in their products, which is a very big plus in my book!

Hier zien jullie enkele foto’s van de box zelf en eens je hem opent kom je deze korte inleidende teksjes tegen. In deze tekstjes stelt Rainpharma zich even kort voor en zeggen ze uitdrukkelijk dat hun producten geen kleurstoffen, sulfaten en dergelijke meer bevatten. En dat is een heel groot pluspunt voor mij!

DSCN1036

DSCN1037

DSCN1038

And these little goodies you find inside the box. First there is a Shower scrub called ‘sweet morning mint’ and it contains Rosemary, Cedarwood and Peppermint. Next you have a shower gel called ‘A zest of Happiness’ which contains Mandarine, Orange and Lemon.  And finally this box includes a body lotion called ‘Calming Botanical Touch’ and this contains Lavender, Sandalwood and grapefruit. I’m really anxious to try out these products since everyone likes the Rainpharma products so much, but even more because of their ingredients! Just have a look at those ingredients their scent has to be amazing! A more detailed review on these products will definitely follow on the blog! But I just wanted to share my excitement with you guys!

En dit zijn lieverdjes die te vinden zijn in deze box: Ten eerste een shower scrub genaamd ‘Sweet Morning Mint’ en deze bevat Rozemarijn, Cederhout en Pepermunt. Als tweede vind je een shower gel genaamd ‘A zest of Happiness’ en deze bevat Mandarijn, Appelsien en Citroen. En tot slot is er ook nog een body lotion aanwezig. Deze draagt de naam ‘Calming Botanical Touch’ en bevat Lavendel, Sandelhout en Pompelmoes. Ik kijk er echt naar uit om uit te proberen deze producten te testen vermits iedereen steeds zo lovend is over de Rainpharma producten, maar nog meer omwille van hun ingrediënten! Kijk gewoon eens naar al deze ingrediënten, hun geur moet gewoon fenomenaal zijn! Er zal zeker nog een meer gedetailleerde review komen van deze producten eens ik ze getest heb. Voor nu wou ik vooral mijn opwinding over deze producten met jullie delen!

See you all soon!

Xoxo

Anneleen

10 Comments

Filed under Beauty, New in, Skincare

10 responses to “New In // Rainpharma Box

  1. Ik vind het nog steeds handig dat je engels en nederlands blogt. Perfect om het te oefenen. Ik heb je trouwens genomineerd voor een tag. Voor meer info moet je morgen om 6 uur op mijn blog kijken! X nailsbyfml

    • Dank je!🙂 Ja ik ben zelf nog eens beetje aan het zoeken hoe ik zo ga blijven bloggen in twee talen en tot nu toe is did de oplossing🙂 (Nu mijn nederlandse vertaling is niet steeds exact hetzelfde als in het engels, maar ik zeg wel steeds hetzelfde :-))
      En ooh heel erg bedankt voot de Tag! Ik zal zeker eens kijken op je blog morgen!🙂

  2. pinkit1988

    Deze box wilde ik ook, maar waar is dit in Nederland te krijgen weet jij dat? x

    • Ik heb het eens aan Rainpharma gevraagd. Ik wacht nog op een tweet terug!🙂 Zag op de site van goed gevoel niets staan of ze ook in Nederland verdeeld werden dus ik weet het tot nu toe niet… Sorry!

  3. Ik ben benieuwd naar je mening over de producten! Het ziet er alvast al veelbelovend uit.

  4. Oeh ziet er erg leuk bij! Ik ga er mij misschien ook wel even omgaan🙂

  5. Rainpharma is gewoon een fijn Belgisch merk!

Leave a Reply

