News // Sally Hansen Spring-Time!

Hi Guys!

Here another short news article for you all. I just received some press information about the lovely brand Sally Hansen. As always snow-white legs and unpainted nail are a real no-go in Spring/Summertime, but no worries because Sally Hansen knows what to do:

Hier wederom een kort nieuwtje voor jullie. Ik ontving zonet een persberciht over het fijne merk Sally Hansen. Zoals we allemaal weten zijn spierwitte benen en ongelakte nagels een echte no-go in lente/zomertijd, maar maak jullie geen zorgen want Sally Hansen weet raad:

 SH Airbrush Legs Light Glow, 14.95 euro

A first lifesaver can be the Airbrush Legs. This is an instant spray tan. It’s supposed to be really easy to use, just spray it on and if you are tired of it you can just rinse it off with some water and soap. I did use this kind of product before (not this one) and I was really pleased with that one so I’m definitely going to try this. It’s so easy for going out or parties if you did not really had the time to work on your tan yet.

Een eerste redder in nood is mogelijk deze Airbrush legs. Het is een makkelijke instant spray tan. Deze is heel gemakkelijk in gebraak (aangezien je hem gewoon met de spray dient aan te brengen) en eens je hem beu bent is hij makkelijk af te wassen met water en zeep. Dit soort product heb ik ooit al eens eerder gebruikt (wel niet van dit merk) maar ik vond dit zo gemakkelijk! Deze overweeg ik dus zeker te proberen! Het is zo gemakkelijk voor feestjes en uitgaan indien je nog geen tijd hebt gehad om aan een bruin velletje te werken.

Laird Shoot 05/09/12

A second possible lifesaver may be the ‘complete salon manicure’. It’s a complete manicure in a bottle! Paint your nails with this product and you not only apply base coat, nailhardener, growth stimulation, a lovely color and a shiny topcoat to your nails, you even protect them from flaking. At least this is what this little bottle promises and after reading this I really want to try it! 

Een tweede redder in nood is mogelijk de ‘complete salon manicure’. Dit zou een complete salon manicure in een flesje zijn! Lak je nagels met dit product en je brengt niet enkel base coat, nagelverharder, een groeistimulans, een mooi kleurtje en een glanzende topcoat aan, maar je beschermt ze ook ineens tegen schilferen. Of dit is alleszins wat dit kleine flesje beweert. Na het lezen van dit alles wil ik dit productje dus zeker een proberen!

Both of these products are available at Planet Parfum. The Airbrush legs retails for €14,95 and the Complete salon manicure costs €13,99.

Beide van deze producten zijn exclusief verkrijgbaar bij Planet Parfum. Voor de Airbrush legs tel je€14,95 neer, voor de complete salon manicure is dat €13,99.

What do you think? Interested? Maybe going to try these? Please let me know!

Wat denken jullie? Geïnteresseerd? Ga je ze misschien proberen? Laat het me dan zeker weten!

See you all soon!

Xoxo

Anneleen

16 Comments

Filed under Beauty, General, Nails

16 responses to “News // Sally Hansen Spring-Time!

  1. pinkit1988

    Nee ik denk niet dat ik hier iets van ga kopen ben er niet echt nieuwsgierig naar geworden🙂 x

  2. Die nagellak is mooi! Mooi kleurtje🙂

  3. Tof lakje😉 Ik ben nog een Sally Hansen leek tot nu toe.

    • Ik heb zelf ook alleen nog maar een nagellakje geprobeerd en dat vond ik alleszins fijn werken, dus dit lakje wil ik ook zeker eens proberen🙂

  4. Leuke nieuwtjes. Het lake heeft echt een prachtige zomerse kleur<3

  5. Leuke nieuwtjes, de lak is echt mooi! Zelf heb ik nog niets van het merk Sally Hansen😉

    • Ik heb alleen nog maar een nagellakje geprobeerd en dat vond ik alleszins fijn werken, dus dit lakje wil ik ook zeker eens proberen🙂

  6. aribrush legs? yes please😀

  7. The nailpolish sounds ideal, a real all in one! Do want to test that one.

  8. Het ziet er mooi uit die nagellak. Maar heeft het nou echt geen basecoat nodig? Met zo’n rode kleur? Durf jij dat😛

    • Ik zou het wel een keertje zonder basecoat proberen denk ik ja🙂
      Als mijn nagels dan beetje rood blijven, is dat een lastig probleem voor dan, maar dan heb ik ook wel ineens mijn les geleerd voor ecth altijd altijd een basecoat te gebruiken :p

Leave a Reply

