Monthly Music Favorites // April

Hi Guys,

So I know we are already two days into may, but I think that’s actually still in time for my monthly music favorites of April. I don’t really have to say a lot this time, so let’s just dive into it!

Ik weet dat we al de tweede dag van mei zijn vandaag, maar ik vind  alsnog dat ik wel op tijd ben voor mijn maandelijkse muziek favorieten van de maand april. Voor de rest heb ik eigenlijk niet heel erg veel te zeggen, dus laten we er dan maar gewoon aan beginnen!

First up:

This lovely song of the American Authors really is a favorite of mine! I know you hear it everywhere (it even is a song for a Q-music commercial) but I actually fell in love with it at the end of last month. But since I’ve listened to so many times in April it really had to be in my favorites! It’s such a happy song! This really is going to be my summer holiday song since I really want to enjoy this vacation and make it memorable because I normally start working in September and once you start working you don’t really have that much of a holiday anymore (but first I have to succeed my last couple of exams).

Het eerste nummer is er eentje van (The) America Authors en het is een echte favoriet van mij! Ik weet dat je dit nummer ondertussen echt overal hoort (het is volgens mij zelf het liedje in een reclamespotje van Q-music), maar ik werd eind vorige maand al verliefd op dit nummer. En vermits ik er in april echt héél erg vaak naar geluisterd heb, behoort het echt tot mijn favorieten. Dit is zo een vrolijk nummer! Dit gaat echt mijn ‘zomervakantie-nummer’ worden aangezien ik echt van de komende zomervakantie wil genieten. In september begin ik normaal te werken en we weten allemaal dat vakantie dan niet meer hetzelfde is (maar ik moet wel eerst nog slagen voor mijn laatste examens).

Next up:

Again a very happy song! This song (Bo ok from Oh Honey) I listen every time I feel down (at least I started doing this last month when I heard it for the first time). And believe me since I have a lot of work for Uni right now I really feel down some times. That’s why I really need a good vibe during my breaks to prep my mood to start working again after, and believe me this song really give you that good vibe you’re looking for!

Opnieuw een zeer vrolijk nummer! Dit liedje (Be Ok van Oh Honey) luister ik echt elke keer wanneer ik me even down voel (of daarmee ben ik alleszins vorige maand begonnen nadat ik het een eerste keer gehoord had). En geloof me aangezien ik op dit moment echt heel veel werk het voor mijn studies zie ik het met momenten soms echt even niet meer zitten. Daarom heb ik tijdens mijn pauzes steeds een goede vibe nodig om mezelf op te peppen en er nadien gewoon weer in te vliegen en geloof me dit nummer helpt daar echt bij!Dit nummer geeft je echt deze feel-good vibe waar je dan naar op zoek bent!

And finally:

This again is a really happy song (as you can see I’m really into the happy songs since I really need it!). This one is from A Great Big World and it’s called Rockstar. I do really enjoy listening to this band and if I’m really honest I really like this song because I’ve also dreamed of becoming a Rockstar someday, but really who hasn’t?

Dit is opnieuw een heel vrolijk nummer (zoals je kan zien ben ik op dit moment helemaal into feel-good nummers omdat ik er echt nood aan heb!). Dit nummer is er eentje van A Great Big World en is getiteld Rockstar. Ik vind deze ban echt heel erg fijn om naar te luisteren en heel eerlijk: ik vind dit nummer gewoon great omdat ik er als klein meisje ook wel gedroomd heb om een Rockstar te worden (nu ook nog steeds hoor! :p).En zeg nu zelf, wie heeft er daar nu nog nooit van gedroomd?

And this finishes up my Monthly Music Favorites of April. I really hope you all enjoy these songs as much as I do! What are your favorite songs at the moment? If you like them please let me know (maybe we can exchange some tips on songs and bands?)!

En dit waren dan alweer mijn favorieten van de maand april. Ik hoop dat jullie deze nummers echt even leuk vinden als mezelf. Wat zijn jullie favorieten op dit moment? Als je deze nummer leuk vind, laat het me dan zeker weten (misschien kunnen we dan wat tips over nummers of bands uitwisselen?).

See you all soon!

Xoxo

Anneleen

33 Comments

Filed under Favorites, Music

33 responses to “Monthly Music Favorites // April

  1. heel leuk artikel met lekkere nummers!

  2. Wat een heerlijke, vrolijke, zomerse nummers❤

  3. Hahah wat leuke nummers!

  4. Wat een vrolijkheid! Kende deze nog niet van A great big world (enkel hun meest bekende die nu helemaal grijs wordt gedraaid) en wauw wat een verschil.

  5. Heel leuke nummers! Ik kende zelf nog niet allemaal, het eerste liedje vind ik ook ontzettend vrolijk😉

  6. Leuk artikel! Ik kende geen enkel van deze drie nummers, dus heb ik weer wat nieuws ontdekt dankzij jou.

  7. pinkit1988

    Ik ken best veel muziek nummers maar deze drie zijn allemaal nieuw voor mij🙂 x

  8. Altijd leuk om nieuwe zomers liedjes te ontdekken! ^^ Zeker ‘Oh honey’ is nog leuk. Doet me beetje aan een happy highschool/college film denken wel😀

    x Aurélie

  9. Gave muziek heb je uitgekozen! Oh Honey is heel erg leuk!

  10. Alledrie totaal nieuwe ontdekkingen voor mij, waarvoor dank, toffe songs!

  11. woepsie ik ken er niets van😀

  12. Wat een leuke nummers, ik kende ze niet allemaal maar vind ze zo leuk dat ik ze aan mijn afspeellijst heb toegevoegd!

  13. Fijne liedjes! Vooral dat eerste vind ik leuk!

    Mijn favorieten op dit moment: Magic én Sky Full Of Stars van Coldplay, Not A Bad Thing van Justin Timberlake en Trapped van The Subs🙂

    X Sara

  14. He, je hebt een goede smaak seg! En dat voor een meisje :p. Grapje hoor. Het zijn idd één voor één toffe liedjes, ik zou ze zo op men usb stick gooien voor in de auto!

    Leuke post, zo ontdek ik ook nog eens wat nieuws qua muziek … Leuke afwisseling!

    • Haha dank je!😀 Ja ik heb een heel uiteenlopende muzieksmaak hoor! Ik hoor veschillende genres graag, dus de stijl wisselt ook best vaak af in mijn favotieten :-p

  15. Ja dat eerste liedje is geweldig! Wihoe😀

Leave a Reply

