Haul // Clothing shopped in Liverpool

Hi Guys!

I’ve been back in Belgium for a while now and a few days ago it occurred to me that I forgot to do haul posts of my purchases in Liverpool. I did not buy a lot (because I had to be able to take everything back to Belgium) but I did a little shopping so I decided to show you all what I bought while being on Erasmus. I’m going to make two separate posts: one on clothing (and shoes, accessories, …) and one on beauty (so make-up, skincare, perfume, …).

Ondertussen ban ik al weer een tijdje terug in ons Belgenlandje, maar enkele dagen geleden viel het me te binnen dat ik vergeten ben een Haul artikeltje te schrijven over mijn aankopen in Liverpool. Ik heb er niet overdreven veel gekocht (ik moest namelijk alles mee terug naar België kunnen nemen) maar ik heb er toch wel een beetje gewinkeld dus heb ik besloten om jullie mijn aankopen van mijn Erasmustrip te laten zien. Ik ga mijn haul verdelen over twee artikeltjes: eentje over kleding (en schoenen, accessoires, …) en eentje over beauty (dus make-up, skincare, parfum, …).

Clothing Haul

Today’s article is going to be my clothing haul, so I’m just going to stop talking and just dive into it. Get ready for a picture overload:

Het artikeltje van vandaag is mijn kleding haul, dus ik ga gewoon stoppen met praten en jullie alles laten zien. Opgepast voor het hoge foto-gehalte:

These first couple of clothing items all are purchased at Primark:

Deze eerste items zijn allemaal gekocht bij Primark:

DSCN1047

 

Normally there is a little brown skinny belt with this dress, but I forgot to included it in the picture, sorry!

Normaal hoort er nog een slam bruin riempje bij dit jurkje, maar ik vergat het bij het maken van de foto. Sorry!

DSCN1052

 

This is a skater dress. I really loved the print, but they were out of my size so I took a size which is actually too big for me. For now I wear it with a belt, but I’m going to ask a friend of mine to take it in a little.

Dit is een skater jurkje. ik vond deze print heel erg leuk, maar ze hadden mijn maat niet meer dus heb ik het in een grotere maat gekocht. Voor nu draag ik het dus met een riempje, maar ik ga aan een vriendin vragen het in te nemen.

DSCN1055

This dress was really cheap and I just bought is as a little party dress. I really loved the burgundy color and its flowyness (It just flows around really nice when you spin around)!  It’s rather short on me, so I wear it wit leggings.

Dit jurkje was heel goedkoop en dit heb ik me aangeschaft als feestjurkje. Ik vond de burgundy kleur heel erg mooi en het is erg ‘zwierderig’ :p (als je rond je as draait draait het heel erg leuk mee!). Het is een beetje aan de korte kant voor mij dus draag ik dit jurkje met een legging.

DSCN1056

DSCN1057

This next dress also was really inexpensive (£5 if I’m not mistaking). As you can see it’s a purple halterneck dress, with some very pretty black lacy detailing. This again is a little too big on me so I’m going to take it in a bit around the breast section and on my back.

Dit kleedje was ook helemaal niet zo duur (£5 als ik me niet vergis). En zoals jullie kunnen zien is het een heel mooi paars halterjurkje met een mooi zwart kanten detail. Dit kleedj is mij ook een beetje te groot, dus ik ga het wat laten innemen rond de borststreek en op de rug.

DSCN1059

And my last clothing item from Primark is this boyfriend jeans. Sorry for the wrinkels, but this jeans is a nightmare after washing! And Ironing does help, but as you can see it stays wrinkeled… These jeans is fun to wear on a casual day with a loose sweater, but I would not wear it dressy since the estroyed detiling is a bit too much (the threads came loose so easy so I have to fix them a bit).

Mijn laatste kleding aankoop uit de Primark is deze boyfriend jeans. Sorry voor de kreuken, maar deze jeans is echt een nachtmerrie nadat ze gewassen is! Strijken helpt al heel erg goed, maar zoals je kan zien blijft ze wel gekreukt op bebaalde plaatsen. Ze zit heel erg gemakkelijk en ik draag ze graag casual met een oversized sweater, maar ik zou ze niet te dressy dragen omdat het destroyed effect daar iets te fel voor is (de draadjes komen namelijk zo gemakkelijk los! Ik moet ze al terug een beetje oplappen).

My next stop was Forever 21:

Mijn volgende stop was Forever 21:

DSCN1048

Again sorry for the wrinkles but my sweater was at the bottom of the clean laundry basket. When I spotted this sweater I immediately became nostalgic and my mom thought I should try it on. I really wasn’t sure on buying it though, but from the minute I tried it one I was sold. It’s such an easy and comfortable sweater and the fact that there was a ghostbusters sign on it made it complete!

Opnieuw, sorry voor de kreuken, maar mijn trui lag onderdaan de stapen gewassen kleren. Toen ik deze trui zag hangen in de forever 21 werd ik meteen nostalgisch en mijn mama zei dat ik deze echt eens moest passen. Ik was er op dat moment echt niet zeker over of ik deze wel zou kopen, maar op het moment dat ik deze trui aantrok was ik echt verkocht! Deze trui zit zo gemakkelijk en comfortabel! En het feit dat er een ghostbustersteken opstaat maakte het plaatje gewoon compleet!

DSCN1058

Secondly, I bought this cute flower skirt. I did not had any skirts with me on my Erasmus trip, so my new girlfriends told me I definitely should buy a skirt. Eventually I ended up with this one and I really love it! It’s a pretty thick fabric so it was ideal for the colder days paired with leggings but it’s also warm enough and not too warm for in between seasons!

Ten tweede kocht ik dit mooie gebloemde rokje. Ik had geen rokjes ingepakt voor Erasmus, dus mijn nieuwe vriendinnen vonden dat ik een rokje moest kopen! uiteindelijk kocht ik dit exemplaar en ik vind he heel erg leuk! Het is een redelijk dik stofje dus het was ideraal voor de koudere dagen samen met een legging maat het is ook warm genoeg en niet te warm voor in het tussenseizoen!

DSCN1053

DSCN1054

For the Holiday season I ended up buying this outfit at Forever 21. Its a lovely little black dress with a casual loose fitting white belted blazer on top (as you guys obviously can see :p). I really liked the detailing on the neckline of the dress and if you look closely you see this detailing continuing in the straps on the back.

Voor de eindejaarsperiode kocht ik dit setje in de Fovever 21. Het is een heel mooi LBD’tje met een casual los zittende blazer (zoals jullie allemaal wel kunnen zien :p). Ik vind de details in de neklijn van het kleedje heel erg mooi en als je goed kijkt zie je op de foto dat dit detail zich voortzet op de rug.

DSCN1060

DSCN1061

 And the last item I purchased at Forever 21 was this lovely embellished tunic. It’s quite summery but I actually already worn it while going out with friends. I just paired it up with (yes you already guessed it) a pair of black leggings, biker boots, a faux red leather jacket and I was good to go!

En het laastste item dat ik kocht bij Forever 21 was dit leuke tuniekje met pareltjes. Het is heel zomers, maar ik heb het eigenlijk al gedragen tijdens het uitgaan. Ik matchte het met (ja je kon het al raden) een zwarte legging, mijn zwarte biker boots, een nep leren rode jasje en ik was helemaal ready voor een avondje stappen!

And this concludes my fashion haul! It’s not very much, but it was quite enough since I already had to struggle with my suitcase! What did you all think? Did you like the items I showed you? And would you purchase some yourself or rather not? Please let me know!

En dit is dan het einde van mijn fashion shoplog! Het is niet overdereven veel, maar het was zeker meer als genoeg aangezien ik na deze aankopen al moest vechten met mijn koffer om alles erin te krijgen! Wat vinden julli ervan? Vonden jullie het leuke items? En zou je zelf enkele van deze items kopen of net niet? Laat het me zeker weten!

See you all soon!

Xoxo

Anneleen 

P.s. I know there isn’t a lot to read on my blog the last couple of weeks, but I’m really really busy for Uni at the moment, so I had to set priorities and unfortunately my studies are the most important for now. I do try to post some articles every time I have a bit of spare time, but I think you don’t have to expect too much before summer vacation. I really do apologize for this!

P.s. Ik weet dat er de afgelopen weken niet erg veel meer te lezen was op mijn blog, maar ik heb zeer veel werk voor unief momenteel. Ik moest nu echt prioriteiten stellen en voor nu zijn mijn studies nog steeds het belangrijkste. Ik ga zeker proberen op mijn vrije momenten artikeltjes te posten, maar je zal niet heel erg veel moeten verwachten tot aan de zomervakantie. Ik excuseer me hier dus nu al voor! 

 

 

7 Comments

Filed under Erasmus, Fashion, Haul

7 responses to “Haul // Clothing shopped in Liverpool

  1. Love the ghostbusters tee!

  2. Such cute items, love it!

  3. pinkit1988

    Ik vond je al zo stil op je blog🙂 Mooie kledingstukken heb je geshopt vooral die trui/shirt met Ghostbusters erop…super ! x

    • Ja die trui is inderdaad heel erg leuk!🙂 Ik draag hem echt ongelooflijk graag!🙂 En ja het is jammer genoeg stil… Studeren gaat nu even voor jammer genoeg😦

  4. Leuke dingetjes heb je gekocht🙂 !

Leave a Reply

