Monthly Music Favorites // May

Hi Guys!

So, June came and May went which means it’s time for some music favorites again. As always I just chose three songs I loved and listened to the most last month. At the moment I’m in the same situation as every student out there, because it’s exam time. I’m busy studying for my finals, so I don’t have a lot of time to Blog. On top of that I’m getting really tired and stressed out which meant I needed some light, fun and breezy music (just as I did last month). So let’s dive into it!

Mei is afgelopen en juni is alweer gestart en dat betekent tijd voor mijn favoriete nummers. Ik heb zoals altijd gekozen voor drie liedjes die ik de afgelopen maand het leukst vond en teven het meest heb geluisterd. Op dit moment zit ik in hetzelfde schuitje als alle studenten, want het is examenperiode. Ik ben druk aan het studeren voor mijn eindexamens en heb dus niet veel tij om te bloggen. Daarbij ben ik momenteel heel erg moe en begint de stress steedsfeller op te borrelen, waardoor ik bijgevolg nood had aan leuke, lichte en vrolijke muziek (net zoals vorige maand). Dus laten we eraan beginnen.

Nonono – Pumpin Blood

First up is ‘Pumpin Blood’. I think this is such a great song! Like the lyrics say “You’re a catalyst to your own happiness you know”. This is so true! You make your own life and tour own happiness so just live your life and be happy! This song really helped to keep myself motivated before diving into my summer vacation and making my own fun again!

Als eerste ‘Pumpin Blood’. Naar mijn mening is dit echt een geweldig liedje! Zoals de lyrics zeggen “You’re a catalyst to your own happiness you know”. Dit is helemaal waar. We staan zelf in voor ons leven en onze blijdschap, dus leef gewoon je leven en wees blij! Dit liedje hielp me om gemotiveerd te blijven de afgelopen maand en niet afgeleid te zijn door mijn zomerplannen, want tijdens de zomervakantie maak ik zeker weer mijn eigen plezier!

Pink Zebra – Walk Through Life

The second song again is a very happy song. This song really gives me the motivation to keep studying even if the last couple of days weren’t so great. Well every day is a new day and a new chance to make it better! So if one day of studying doesn’t go that well, just try to do it better the next day!  

Dit tweede liedje is opniew een heel vrolijk liedje. Dit nummer geeft me echt de nodige motivatie om te blijven doorgaan met studeren, ook al waren de afgelopen dagen zeer moeizaam. Maar elke dag is een niewe dag en dus ook een nieuwe kans om het beter te doen! Dus als een studiedag erg tegenvalt, maak je dan geen zorgen en doe het de volgende dag gewoon beter!

Abba – Waterloo

And finally ‘Waterloo’. I don’t know why, but last month I just had some ‘Abba’ days while studying. I could enlist way more songs of them, but I just chose this one because I think this is the one I listened to the most. It’s just a song everyone knows! It gives me a happy vibe and I can sing  squeal along with this song which helps me relax during my study breaks.

En tot slot ‘Waterloo’. Ik heb geen idee waarom, maar de afgelopen maand heb ik enkele ‘Abba’ studiedagen gehad. Ik kon veel meer liedjes van Abba oplijsten in dit artikel, maar ik heb gekozen voor dit nummer omdat ik denk dat ik dit toch het meeste geluisterd heb. Iedereen kent dit liedje! Het geeft me een vrolijk gevoel en ik kan het helemaal meezingen meekwelen wat me ook helpt met het ontspannen tijdens mijn studeer pauzes.

These were my music favorites of May. I really hope you all enjoy them! Did you know them all? And what were your favorite songs last month? Please let me know!

En dit waren ze dan, mijn muziek favorieten van de maand mei. Ik hoop dat jullie ze leuk vonden! Kende je deze nummers als? En wat waren jullie favoriete nummers in de afgelopen maand? Laat het me zeker weten!

Xoxo

Anneleen

2 Comments

Filed under Favorites, Music

2 responses to “Monthly Music Favorites // May

  1. Ik kende eigenlijk alleen het nummer van Abba de andere twee zijn wel fijne nummers om naar te luisteren!:)

    xx Laura
    http://www.thenewgirlintown.com

Leave a Reply

