NOTD // Strawberry summer

Strawberry Summer Nails

Hi Guys!

Today I wanted to show you my nails of this week. I say week because they should last for a week and I really hope they do!

Vandaag wil ik jullie graag mijn nagels van deze week laten zien. En ik zeg week omdat ze normaal een week zouden moeten houden. En ik hoop echt dat ze een week blijven zitten!

Now the nails:

020620141259

020620141260

Tada! I really like them! They add some summer and some fun to my boring days of studying. I did not paint them myself, these nails are some stick-on nails from Primark. They really give me a summer vibe, so I really hope they last for a week! I will write a review on those stick-on nails after wearing them so I can give an honest opinion about them.

Tada! Ik vind ze zo leuk! Ze voegen een vleugje zomer en vrolijkheid toe aan mijn saaie studiedagen. Ik heb ze niet zelf geschilderd, het zijn stick-on nagels van Primark. Ze geven me echt een zomers gevoel, dus ik hoop ook echt dat ze een week blijven zitten. Ik schrijf zeker nog een review over deze nagels  nadat ik ze een tijdje gedragen heb, zodat ik een eerlijke mening over dit product kan geven.

What do you guys think? Do you like them as much as I do?😀 Please let me know!

Wat vinden jullie ervan? Vinden jullie ze net zo leuk als ik?  Laat het me zeker weten!

Xoxo

Anneleen

33 Comments

Filed under Nails

33 responses to “NOTD // Strawberry summer

  1. pinkitnl

    Dat ziet er heel leuk uit! Maar vooral ook moeilijk denk ik haha ben nog niet zo creatief met mijn nagels x

    • Ja idd, het fleurt de studiedagen nu een beetje op :p Ik moet er ook wel aan wennen, want het is geplakt en ik ben dat ook niet gewoon haha :d

  2. DreamerKirsten

    Erg zomers, inderdaad! Geeft een instant blij gevoel…

  3. hihi wat ontzettend schattig! ik ben fan

  4. Super schattig! Ik heb deze nail – art vorig jaar ook eens gedaan, ziet er echt te leuk uit :D!

    • & p.s. je zou niet zeggen dat het stickers zijn! Hopenlijk blijven ze goed, zitten dat je er lang van kan genieten😉

      • Dank je! Ja inderdaad ze zien er heel vrolijk uit! En ik hoop ook dat ik er toch zeker een weekje van kan genieten😀

  5. Wow die zien er leuk uit! Mooi aangebracht ook zeg!

  6. Ooh, echt zo leuk gedaan!
    Zeker tof voor in de lente en zomer😀
    Zou het zelf wel niet kunnen denk ik xx

  7. Wauw, dat is echt super leuk gedaan!🙂

  8. Superleuk! Ziet er echt cool uit!

    X Sara

  9. Cute! Als ik ooit voor iets speciaals wil gaan, weet ik je te vinden!🙂

  10. Florentine

    Onwijs cute!!! Super leuk! X

  11. wat zijn ze leuk! ik ga echt de volgende keer ook de nagels van Primark meenemen!

  12. Moet je zeker eens doen!

  13. Wat geweldig zeg, zo ontzettend leuke vrolijke nagels!

  14. Wauw zo goed gelukt! Zou ik ook wel willen kunnen, maar helaas ben ik een enorme prutser met nailart, haha ^^

  15. inspiredbylifee

    Wat een leuke nail art.

Leave a Reply

