New In // Essence Lippies

Hi Guys!

I know it’s a while ago since I wrote my last post, but I’m still busy with exams so that still is priority number one (until the 26th of June). But I was very lucky in store today so I really wanted to share it with you! During my study break I went out to buy a bottle of water in the drugstore (Kruidvat) and I saw some marked down Essence lippies. I think it are some ‘last ones’ from previous collections (hence them been marked down) but they were so pretty! They were marked €1,99 each so I just had to buy them! But I probably had a very lucky moment because at the check-out they just scanned €0,50 (except for one which was €1). I was so happy that I saved yet some more money on them so I definitely had to share them with you all! 

Ik weet dat het alweer een tijdje geleden is dat ik mijn laatste blogpost heb geschreven, maar ik ben nog steeds bezig aan mijn examenperiode en dat is nog steeds de hoogste prioriteit (nog tot en met 26 juni)! Ik had vandaag een ‘lucky strike’ toen ik tijdens mijn pauze een flesje water ging kopen in het Kruidvat en dat wou ik graag met jullie delen. In het Kruitvat zag ik namelijk enkele Essence Lippies voor een lagere prijs. Me dunkt zijn het ‘de laatste stuks’ uit vorige collecties en waren ze daarom afgeprijsd. Ze spraken me heel erg aan en dus besloot ik  mee te nemen. Ze kostten toch maar €1,99 per stuk kostten. Aan de kassa sloeg het geluk toe, want de glosjes bleken echter €0,50 te kosten (behalve ééntje dan, want die was €1)! Dit vrolijkte me meteen op en ik wist dat ik dit met jullie moest delen!

Behold my purchases:

Aanschouw mijn aankoopjes:

170620141271

170620141272

1. Essence Stay with me longlasting lipgloss 02 My Favorite Milkshake 2. Essence Stay with me longlasting lipgloss 03 Candy Bar 3. Essence Cookies & Cream lipgloss 02 Be My Cookie Monster

170620141273

1. Essence Stay Matt lip cream 02 Smooth Berry 2. Essence Colour Arts lip base

I’m really curious to how they will be on my lips! I will definitely share the look in some lip articles. And I’m especially curious about the lip base since this is meant to be used as a base for pigments! I will keep you all updated on the results. I hope you like the colors as much as I do! Please let me know🙂 And if you want to, do let me know which one you would love to see in a review or lips of the day.

Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe ze eruit zullen zien als ik ze draag! Ik zal de resultaten zeker met jullie delen! Het meest nieuwsgierig ben ik naar de lip base aangezien deze gebruikt moet worden om pigmenten op de lippen aan te brengen. Ik hou jullie zeker op de hoogte over de resultaten. Ik hoop dat jullie deze kleurtjes net zo mooi vinden al ikzelf. Laat het me zeker weten! En als je graag een review of een lips of the day wilt zien met een van deze kleurtjes mag je dat zeker zeggen!

Take care!

Xoxo

Anneleen

23 Comments

Filed under Beauty, Make-up, New in

23 responses to “New In // Essence Lippies

  1. Ik ben ook benieuwd! Candy Bar ziet er een mooi kleurtje uit.

  2. Mooie kleuren heb je gekocht! Ben benieuwd🙂

  3. Van de matte lip cream en de lip base wil ik wel een review zien als dat lukt ^^

  4. pinkitnl

    Mooie kleuren heb je gescoord ik ben benieuwd hoe ze je staan😉 x

  5. Hele leuke aankopen Anneleen! En een lip of de day & review, yes please!

    X Sara

  6. Leuk op de kop getikt! De cookies & cream ruikt blijkbaar heerlijk, best benieuwd naar dat lipproduct. Nog veel succes.

  7. Leuke aankopen, dat is nog eens leuk shoppen! Die matte van Essence is enorm fijn, hoor!🙂

  8. ik ben ook benieuwd naar het resultaat op de lippen🙂 zeker showen he!

  9. Wat een ontzettend toffe lipproducten! Je hebt er best veel gekocht, leuk zeg!🙂

  10. Kijk dat zijn nog eens leuke aankoopjes voor een leuk prijsje!

  11. Wat leuk zeg ben heel benieuwd hoe ze er uit zien!

  12. Ik ben heel erg benieuwd naar de stay matt lip cream!

Leave a Reply

