Haul // Beauty shopped in Liverpool

Hi Guys!

Today I wanted to show you all the beauty goodies I bought in Liverpool. I’m just going to let the pictures do the talking so here we go:

Vandaag wil ik jullie graag alle beauty goodies laten zien die ik gekocht heb in Liverpool. En ik ga gewoon de foto’s aan het woord laten, dus hier gaan we dan:

2014-06-06 13.42.35

First up this brush set of Models Own. I do regret not buying the real technique ones, but I did not had the money at the moment I wanted to buy a brush set.

Als eerste deze kwastenset van Models Own. Ik heb er wel spijt van dat ik de realtechniques kwasten niet gekocht heb, maar ik had niet voldoende budget om die kwasten te kopen toen ik mijn kwastenset kocht.

2014-06-06 13.40.14

170720141340

Two eyeshadow pencils from collection. A bronze one and a vintage pink one.

Deze twee oogschaduw potloden van collection: een bronzen en een oud roze.

170720141339

A colorburst lip butter from Revlon of course.

Natuurlijk ook een  lip butter van Revlon.

2014-06-06 13.30.49

Some polishes from Primark, Chine Glaze and Barry M.

Enkele nagellakjes van o.a. Primark, China Glaze en Barry M.

2014-06-06 13.32.58

2014-06-06 13.32.46

Benefit goodies of course! I bought the Pore Perfect kit and the they’re real mascara and got this benefit pouch for free!

Natuurlijk kocht ik ook enkele benefit goodies! Ik kocht the Pore Perfect kit en de they’re real mascara en kreeg het makeup zakje er gratis bij!

2014-06-06 13.31.45Simple products: cleaser, scrub, face mask and moisturizer.

Simple producten: een cleanser, een scrub, een maskertje en een gezichtscreme.

2014-06-06 13.37.392014-06-06 13.38.10

2014-06-06 13.30.01 Mark Hill and John Fried hair products.

Haarproductjes van Mark Hill en John Frieda.

2014-06-06 13.29.29Some products from Laura Ashley. 

Een productenkitje van Laura Ashley.

2014-06-06 13.38.40

2014-06-06 13.41.44

And last but not least, some samples and Lush Products.

En tot slot nog enkele staaltjes en Lush goodies.

I’m so excited to try all these products (I did already used the skin care in Liverpool though and I really like those products!). I you would like me to review some of these products, please let me know. Did you already try some of these products, then please let me know!

Ik kijk er heel erg naar uit om deze producten uit te proberen (de skin care heb ik al in Liverpool gebruikt en deze vind ik echt heel erg fijn!). Als jullie graag een review van deze producten zien laat het me dan zeker weten. Heeft iemand deze producten al eens geprobeerd, dan hoor  ik het graag!

Xoxo

Anneleen

10 Comments

Filed under Beauty, Make-up, Nails

10 responses to “Haul // Beauty shopped in Liverpool

  1. Looks like lots of nice stuff🙂

  2. Amaai Anneleen, wat een leuke aankopen! En zo veel!😀
    Ik ben heel benieuwd naar die haarproducten eigenlijk, dus binnenkort hopelijk een review?

    X Sara

  3. wat heb je lekker veel en leuke dingen geshopt!!

  4. pinkitnl

    Wat een leuke en mooie producten heb je gekocht! x

Leave a Reply

