Haul // Goodies shopped in Aachen

2014-07-06 13.04.15

Hey Guys!

So since summer vacation started and I was finally finished with exams, I needed to go shopping. I did so in Aachen (Germany) with my mum, and of course I wanted to show you all the result of my little shopping spree. Enjoy!

De vakantie is ondertussen gestart en de examens zijn dus eindelijk voorbij, wat voor mij resulteerde in nood aan een shoppingtripje. Ik ging enkele dagen geleden dus shoppen met mijn mama in Aken en natuurlijk wil ik jullie nu ook het resultaat van dat tripje laten zien:

2014-07-06 13.05.03

Firstly some Balea products. I heard and read so much about them on several blog I really wanted to try this budget brand! So I bought two different summery shower gels ans a Bodylotion.

Als eerste enkele Balea productjes. Ik had al zoveel gehoord en gelezen over dit budgetmerk dat ik het zeker eens wou proberen! Daarom kocht ik twee zomerse douchegels en een bodylotion.

2014-07-06 13.05.30

I really suffer from dry and itchy skin lately so when I saw this big bottle of ‘In shower milk’ from Nivea I immediately dropped it in my shopping basket! I really can use some hydration right now and I already want to try this for a long time, so win-win it is! I also bought this Balea bodylotion with coconut scent (I just really love coconut!) and this ‘In shower after sun (I’m really curious about the latter!).

Ik heb de laatste tijd erg last van een jeukense en droge huid, dus toen ik deze ‘In showe milk’ van Nivea in het oog kreeg, belandde deze dan ook automatisch in mijn winkelmandje. Ik kan momneteel namelijk wat extra hydratatie gebruiken en wou dit product toch al een tijdje testen, dus win-win voor mij! Ook kocht ik een Balea bodylotion met een cocos geurtje (ik hou gewoon heel erg van cocosgeur!) en deze ‘In shower after sun’ (naar dit laatste productje ben ik erg benieuwd).

2014-07-06 13.06.01

I cannot leave Aachen without buying these! It’s dried Mango and it’s SO good! I really like snacking on this and they’re quite healthy!

Ik verlaat Aken nooit zonder deze lekkertjes! Het zijn zakjes gedroogde Manga en ze zijn ZO lekker! Ik hou ervan om dit als snack te eten en daarboven zijn ze nog eens (redelijk) gezond ook!

2014-07-06 13.06.21

I’m a Babylips newbie, so when I saw these babies I just had to buy one! And since they are a little cheaper in Germany, I immediately bought two of them! Really curious to try them out!

Ik ben een Babylips leek, dus toen ik deze schatjes zag hangen moest ik er gewoon eentje kopen! Maar aangezien ze toch wat goedkoper zijn in Duitsland, besloot ik er gewoon twee ineens te kopen. Naar deze aankoopjes ben ik dus zeer benieuwd.

2014-07-06 13.08.35

2014-07-06 13.08.40

2014-07-06 13.09.15

As with the babylips, I also have to confess to being a color tattoo newbie. And since these also were cheaper in Germany I purchased three colors at once. I know the lighting in these pictures isn’t really great but you can get a pretty good idea about the colors. I opted for a lightly blue color, a cranberry color and a golden color.

Net zoals bij de babylip moet ik toegeven dat ik ook een color tattoo leek ben. En aangezien ook deze goedkoper waren in Duitsland, nam ik dan ook ineens drie kleurtjes mee naar huis. Het licht in deze foto’s is niet denderend, maar jullie krijgen wel een idee van de kleurtjes. Ik koos voor een licht blauwe kleur, een cranberry kleurtje en een mooi gouden kleurtje.

2014-07-06 13.09.39

And finally I also bought this Anti-age concealer that some bloggers are raving about. Since I did not have a lot of sleep during my exams I really was in need of a good under-eye concealer, so I’m very curious to try this one.

En mijn laatste aankoop is deze Anti-age concealer waar verschillende bloggers enthousiast over zijn. Ik heb niet heel erg veel geslapen tijdens mijn examenperiode dus ik had nood aan een goed dekkende under-eye concealer. Ik ben dus ook heel benieuwd naar dit productje.

And this concludes my haul. I’m really curious about most of these products, so I’m hoping I’m going to like them. Has anyone already tried some of these products? Then please let me know in the comments what you thought about them!

En hiermee sluit ik dan ook mijn haul af. Ik ben zeer benieuwd naar verschillende van deze producten, dus ik hoop ze ook allemaal fijn te vinden. Heeft iemand deze producten al eens geprobeerd? Laat me dan zeker weten wat je er van vond!

Xoxo

Anneleen

12 Comments

Filed under Beauty, Haul, Make-up

12 responses to “Haul // Goodies shopped in Aachen

  1. Leuke aankoopjes! Ik zweer echt bij babylips ze zijn zo fijn!🙂 en die balea douchegels zijn ook super!

    • Ik hoop ze ook heel erg fijn te vinden. Ben er alleszins zeer benieuwd naar!😀

      • Ga je daar nog over schrijven? Ik ga over twee weken weer naar Duitsland. Heb nu al een enorme lijst waar ik naar wil kijken hahah.

        Ik heb ook een paar blogposts over mijn DM hauls en mijn babylips misschien vind je het leuk om die ook eens te bekijken?🙂

        x

  2. melfortune

    Leuke aankopen!
    x

  3. wat heb je super leuke aankoopjes gedaan! Ik ga ook bijna naar duitsland dus ik ben benieuwd!

  4. pinkitnl

    Weer lekker geshopt! Die Melon Tango douche gel is zoooo lekker die gebruik ik nu op het moment ook🙂 x

  5. goed dat je die concealer nog snel gekocht hebt, so did I! hij gaat namelijk uit het assortiment en hij is zooo goed😦

  6. Leuke producten! Balea kende ik helemaal nog niet. En die Nivea voor onder de douche staat bij mij ook al standaard. Best goed spul ^^

    x Aurélie

Leave a Reply

