Nails // Some Disney Magic

Hi Guys!

I’m back from Disneyland Paris and yes you all guessed it right it was magically amazing!😀

Ik ben terug van een weekendje Disneyland en zoals jullie allemaal wel kunnen raden was het magisch en fantastisch!

Disneyland-Parijs

To get into the “Disney mood” I decided to paint my nails (with some Disney music playing in the background off course) according to the Disney theme and I really wanted to show you all the result!

Om mijn “Disney mood” iets meer aan te wakkeren besloot ik mijn nagels te lakken in een Disney thema (en dat gebeurde natuurlijk met Disney muziek op de achtergrond!) en hier wil ik jullie graag het resultaat laten zien!

Disney Nails

Disney Nails

I found it quite difficult to just pick a Disney movie as a theme for my nails, so I opted for something more general and this was the result: the Disney castle. I just painted my nails is a light greyish-blue color and then painted the Disney castle on my ring finger and added some colorfull sparkle on the tips of my other fingers. I really liked the outcome!

Het was voor mij heel moeilijk om één Disneyfilm te kiezen en deze dan te transponeren op mijn nagels, dus opteerde ik voor een meer algemeen thema en dit was het resultaat: het Disney kasteel! Ik heb mijn nagels eerst in een lichte grijs-blauwe kleur gelakt. Vervolgens tekende ik het kasteel op mijn ringvinger en gebruikte een glisterend lakje op de tips van mijn overige nagels. Ik was heel erg blij met het resultaat!

What do you all think? Do you like this? Or would you opt for a different Disney theme? Or would you even paint the castle in a different way? Please do let me know!

Wat vinden jullie ervan? Vind je deze nailart leuk? Of zou je toch voor een ander Disney-ontwerp gekozen hebben? Of misschien zou je het kasteel wel op een andere manier tekenen? Laat het me zeker weten!

See you all later!

Xoxo

Anneleen

29 Comments

Filed under Nailart, Nails

29 responses to “Nails // Some Disney Magic

  1. Wat een mooie NOTD!

  2. pinkitnl

    Leuk gedaan! Komen er nog foto’s van je weekendje Disney online :-)? x

  3. Wat een leuke nail-art! Erg creatief gedaan zeg!🙂

  4. argh JALOEEERS! ik wil ook zo graag nog eens naar disney, en nail art is echt super leuk geworden🙂

    • Dank je!🙂 En zeker eens doen! Ik ben blij dat ik er nog eens geweest ben, want telkens als ik daar kom zie en ontdek ik nieuwe dingen en attracties haha!😀

  5. Magical glitters and nice castle drawing abilities!! So long ago since I´ve been there, glad to hear you enjoyed it!

  6. Oh wauw, echt heel mooi gedaan!
    Superleuk kleurtje ook😀
    xx

  7. Leuke en originele NOTD!
    Ik wil zo graag ooit een keer naar Disneyland, ben er nog nooit geweest!
    Wat zijn jou aanraders voor een eerste keer Disneyland bezoek?🙂
    x

    • sowieso eerst het gewone Disney park! het Disney studio Park is ook heel erg fijn met hele leuke attracties (mijn favoriete achtbaan ligt in dit park!) maar voor een eerste keer is het originele park natuurlijk een must! En je moet zeker de parade zien! Qua attracties zou ik aanraden: small small world, het thundermountain treintje en zeker ook de klassiekers van sneeuwwitje, pinokkio en Peter Pan (dezelaatste vind ik ongelooflijk mooi! :-)) En eigenlijk nog veel meer, maar je moet het allemaal kunnen doen op de periode dat je daar bent haha!😀

  8. Hé wat leuk gedaan zeg! Ik vind dat Disney kasteel echt super goed gelukt! Moest ik kunnen zou ik het net hetzelfde doen ^^

    x Aurélie

  9. Leuk gedaan Anneleen! Dat kasteel is echt mooi gelukt!

    X Sara

  10. Echt zo leuk gemaakt en dat kleurtje wauw!

    http://beautyster.blogspot.be/

  11. Wat een origineel idee!

  12. Leuk juist dat je meerdere thema’s in je nagels hebt verwerkt – het ziet er héél leuk uit! Sowieso gaaf dat je naar Disneyland bent geweest. Het is daar echt leuk hè?!

    • Dank je! En ja Disneyland is echt super! Elke keer als ik daar nog eens kom zie ik steeds nieuwe dingen en dat is er net zo leuk aan!😀

  13. Ziet er echt super leuk uit! Gaaf gemaakt🙂

  14. artisticstateofmind

    Leuk gedaan!

  15. wat een leuke nail art zeg!! Mooi gedaan en heel creatief!

  16. Ontzettend leuk gedaan dit! Heel tof🙂

Leave a Reply

