Personal // Hello 2015!

Hello 2015

Hoi allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog een artikeltje heb geschreven, maar ik heb vanaf nu eindelijk terug tijd om wat meer te bloggen! Afgelopen dinsdag om middernacht was immers de deadline van mijn thesis en vandaag kreeg ik eindelijk de verlossende mail dat mijn opdracht aanvaard was (wat betekent dat mijn thesis dus on time was ingediend!).

Het nieuwe jaar kon voor mij dus eindelijk starten vanaf vandaag! (ok ik heb ook wel nieuwjaar gevierd, maar voornemens and all that shizzle zouden toch pas voor na mijn thesis zijn en die tijd is nu dus aangebroken)! En wat houdt dit in? Wel hopelijk eindelijk het ontvangen van dat langverwachte diploma, een groot avontuur wat me te wachten staat en wat meer tijd om te bloggen!

Ik wou vandaag foto’s nemen voor nieuwe artikeltjes, maar het weer was zo slecht dat ik echt geen mooie foto’s kon nemen. Ik heb dus een TAG beantwoord die deze week nog online komt (waarschijnlijk morgen al haha! :D).

Wat mag je binnenkort nog verwachten op mijn blog? Wel natuurlijk een artikeltje over mijn voornemens voor dit nieuwe jaar, misschien ook eentje over mijn kerstcadeautjes (als er interesse voor zulk een artikeltje) en eindelijk een artikeltje over het grote avontuur dat me te wachten staat (it involves backpacking! :D).

Morgen staat eerst nog een tripje gepland naar Antwerpen waar ik twee Erasmusvriendinnen zal terugzien! Het is nu precies een jaar geleden dat ons Erasmusverblijf erop zat, dus ik kijk er erg naar uit om deze meiden terug te zien! Alles shoptips voor Antwerpen zijn dus zeker welkom! (Ook op Twitter aangezien ik dat zeker kan checken op mijn GSM op de trein! @teasistars is mijn Twitteraccount :-))

Ik kijk er echt naar uit het bloggen terug op te pikken! Ik heb het enorm gemist!

Ik hoop dat jullie  er ook nog zin in hebben!

Ik wens jullie allemaal het beste voor 2015! Jullie hebben het jaar in handen, maak er dus een spetterend jaar van! Dat al jullie dromen, wensen en voornemens mogen uitkomen!

See you guys very soon!

Xoxo

Anneleen

4 Comments

Filed under Personal

4 responses to “Personal // Hello 2015!

  1. Welkom terug Anneleen en mijn beste wensen voor 2015! Ik ben alvast heel benieuwd naar je backpacking avontuur!

    X Sara

Leave a Reply

