Blogaversary // Teasistars bestaat 1 jaar!

 Hey allemaal!

Blogaversary 1

Vandaag een post met heuglijk nieuws! Ik vier vandaag namelijk mijn eerste blogverjaardag!😀 Ik wist eerlijk gezegd niet dat mijn blog vandaag 1 jaar zou worden. Onlangs vroeg ik me af hoe lang ik eigenlijk al met deze blog bezig ben en zag ik dat ik vandaag precies 1 jaar geleden mijn eerste blogpost heb gepubliceerd!

Ik was zo blij toen ik dit zag! Gedurende het afgelopen jaar heb ik ook leuke mensen en blogs leren kennen. Blogs als Beautyloves, Beautytalk, Window on my wardrobe, Mme Sophistiqué, Love life love fashion, The Pink Perfectionist, Essential Honesty, Dresses and Daisies, My beauty and fashion corner, Dainty Ribbons, Male Avenue, Pink it en It’s my Monkey Business worden op reguliere basis bezocht en gelezen. Comments liet ik niet steeds achter wegens tijdgebrek, maar daar hoop ik dit jaar wat verandering in te brengen.

Al deze blogsters zijn stuk voor stuk leuke en meiden en heren (of heer :-)) en met sommige onder hen heb ik ook zeer leuk contact. Zo vond ik het bijvooreeld super om Romina van Dainty Ribbons terug te vinden in de blogcommunity aangezien ze een oude schoolvriendin van me is. Zo leuk om op deze manier terug met haar in contact te komen! Ook met mijn naamgenootje Anneleen van It’s My Monkey Business heb ik heel erg leuk contact en ik hoop haar ooit ook in het echt te leren kennen, net zoals zovele andere blogsters.

Ik heb lang nagedacht over een winactie (en ben er nog steeds niet helemaal uit), maar voorlopig denk ik nog niets te organiseren. Gedurende mijn eerste blogjaar heeft mijn blog immers lange periodes van stilte gekend (vanwege mijn studies) en heb ik er dus ook niet voldoende tijd in kunnen steken. Ik wil mijn blog liefst naar een “hoger niveau” proberen tillen eer ik een winactie organiseer (daarmee bedoel ik dus een regelmaat vinden in het posten van artikels). Daarnaast duurt het echt niet meer lang eer ik op trip vertrek, dus was het administratief wat moeilijk om nog alles op poten te krijgen eer ik vertrok.

Zo gauw mijn blog (en lees dan vooral ikzelf) er klaar voor ben om een winactie te houden, zullen jullie dat zeker merken. Vooralsnog vind ik me nog iets te “newbie” in de blogwereld om me hieraan te wagen.

Ik ben alleszins heel erg blij voor de lezers die gedurende het afgelopen  jaar mijn blog bezocht hebben en heb steeds met veel plezier alle comments gelezen en beantwoord! Ik heb veel plezier in het schrijven op mijn blog, maar jullie maken het extra leuk om te doen! Daarvoor wil ik jullie dan ook allemaal van harte bedanken!

Geniet allemaal van jullie dag en heel erg bedankt voor het volgen, lezen en reageren op mijn blog!

Xoxo

Anneleen

3 Comments

Filed under General, Personal

3 responses to “Blogaversary // Teasistars bestaat 1 jaar!

  1. Happy blogaversary hihihi!! Grappig dat we bijna tegelijk zijn begonnen met onze blogs! Ik kijk heel erg uit naar je komende blog posts!🙂 x

  2. Proficiat erg leuk! De tijd vliegt voorbij hè..

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

  3. Ik lees net pas dit artikel natuurlijk wil ik je nog wel feliciteren!!❤

Leave a Reply

