Personal // Afgestudeerd & Leaving for Australia

Hoi allemaal!

Weer een tijdje geleden dat ik hier iets voor jullie heb gepost, dus vandaag nog eens een artikeltje met niet anders als goed nieuws!

Voor diegenen die mij op instagram en twitter volgen is dit waarschijnlijk al oud nieuws, maar ik wou het alsnog even meedelen🙂 Sinds afgelopen week ben ik immers officieel een “Master in de Rechten”. Yes jullie lezen het goed, ik heb eindelijk dat langverwachte diploma op zak! Weg studeren, weg stress, weg boeken, I’m done with All of You!

En dit diploma houdt tevens in dat ik vandaag ongestoord naar Australië kan vertrekken! Niks van vroeger terug komen om nog voor unief te werken, gewoon 6 maanden weg en de reis van mijn leven beleven! Pretty awesome niet?

Dus wanneer jullie dit artikel lezen zit ik waarschijnlijk al op het vliegtuig richting de outback! Maar wees gerust jullie blijven niet achter🙂 Ik ga zoveel als mogelijk bloggen en vloggen over dit avontuur zodat jullie er ook van kunnen meegenieten.

Veel groetjes! En de volgende keer dat jullie van me horen zal zijn vanuit Melbourne.

Take care!

xoxo

Anneleen

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Personal // Afgestudeerd & Leaving for Australia

  1. Proficiat! En veel plezier in Australie! Wat een ervaring gaat dat worden, waauw!

Leave a Reply

