Persoonlijke Update // Teug van weggeweest & Stage

hello-im-back-2

Hey iedereen!

Het is weer al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets van me heb laten horen, maar bij deze ben ik er eindelijk weer! Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad met allerhande dingen, dus bij deze allereerst mijn verontschuldigingen voor de lange afwezigheid.

Zoals jullie wel weten ben ik na mijn afstuderen in februari op reis vertrokken en wat een reis me dat was! Zo een reis maak ik nooit nog een keer in mijn leven! Ik heb er met volle teugen van genoten, heb me eindelijk na mijn studies eens helemaal kunnen ontspannen. Het was heel erg fijn om even niet meer in de sleur te zitten en uit ons Belgenlandje weg te zijn. Australië is namelijk iets helemaal anders en absoluut niet te vergelijken! Naast Australië ben ik uiteindelijk ook in Bali en Nieuw-Zeeland geweest en ook deze plekken waren zeker en vast de moeite om te bezoeken!

Voor de geïnteresseerden wil ik zeker wel eens een artikeltje schrijven over mijn reis. Filmpjes zijn er wel gemaakt, maar het is niet echt materiaal om een vlog van te maken jammer genoeg. Al overweeg ik wel om van het weinige beeldmateriaal wat ik heb misschien toch een compilatievideo te maken en deze dan met jullie te delen. Als jullie dus een artikeltje over mijn reis willen zien of misschien willen dat ik probeer om toch een filmpje te maken mogen jullie dat zeker laten weten (en dan probeer ik daar zo snel als mogelijk eens tijd voor te maken!).

Na mijn thuiskomst was het uit met het goede leven en de vakantie, want toen was het (volgens mijn ouders) eindelijk eens tijd om me bij het leger van de werkenden te voegen. Mijn dagelijkse leven ziet er nu dus ietsje anders uit als toen ik nog student was. Voor mezelf had al een hele tijd geleden uitgemaakt dat wanneer ik afgestudeerd was ik aan mijn baliestage zou beginnen en zo gezegd, zo gedaan. In augustus ben ik beginnen ‘meelopen’ op een advocatenkantoor en nu in oktober is het dan eindelijk zo ver: ik ga mijn eed afleggen. Morgen mag ik me dan officieel advocaat noemen en vanaf dan ook officieel naar de rechtbank trekken. Een half jaar geleden (en zelfs nog twee maanden geleden) leek dit nog steeds ‘een ver van mijn bed show’ en nu is het zo ver! Ik kan het eigenlijk zelf niet geloven! Kijk ik er naar uit? Ja, dat we, maar tegelijk is het ook zeer beangstigend omdat er zoveel op je afkomt en er nog heel erg veel te leren valt! Maar dat is natuurlijk voor elke student die net van de schoolbanken komt en zijn eerste stappen in het werkende leven zet het geval.

De afgelopen twee maanden (na het reizen) heb ik het dan ook zeer druk gehad met werken en vooral het wennen aan ‘het werken’ (hoe raar dit ook klinkt). Ik vind het namelijk heel erg moeilijk om een evenwicht te vinden in mijn tijdverdeling… Ik wil na een werkdag zeker en vast ontspannen, maar ik was (en ben soms nog steeds) moe op het einde van de dag, zodat ik me er ’s avonds niet toe kan brengen om te bloggen. Ik hoop dus zeer snel aangepast te zijn aan mijn werkritme en een evenwicht te vinden in mijn tijdsverdeling zodat ik me eindelijk terug kan toeleggen op het bloggen en mijn andere hobby’s.

Dat was mijn persoonlijke update voor nu. Ik hoop snel weer artikeltjes te publiceren, maar zou niet dadelijk weten met wat te beginnen. Als iemand leuke suggesties heeft hoor ik deze dan ook heel graag!

Tot blogs!

Xoxo

Anneleen

2 Comments

Filed under Personal, Studies

2 responses to “Persoonlijke Update // Teug van weggeweest & Stage

  1. Leuk dat je ook weer terug bent!🙂

    Ik ben enorm benieuwd naar je reis!! En wat gaaf dat je week hebt gevonden wat je wou!🙂

    X

    • Ja ik probeer zo snel mogelijk een filmpje te maken met de foto’s en het beeldmateriaal wat ik heb gemaakt🙂 Ik moet er eerst enkel de tijd voor hebben haha!😀

Leave a Reply

