Saturday Shoplogs // Mini Shoplog Kruidvat & Yves Rocher

Hey iedereen!

Ik had afgelopen vrijdag tijdens mijn lunchpauze even tijd om naar de Yves Rocher te gaan in mijn buurt. Ik had niet echt iets nodig, maar had nog een promotiekaartje op mijn kamer liggen wat me wel interesseerde. Toen ik vrijdagochtend mijn make-up deed zag ik ook dat mijn make-up remover bijna op was, dus besloot ik een nieuwe make-up remover te gaan halen bij Yves Rocher. Met zo een promotiekaart krijg je echter ook steeds een verrassing en dit is wat ik gekregen heb:

WP_20151002_13_59_49_Pro

Als cadeautje ontving ik een goudkleurige shopper (deze tas staat echter niet op de foto, maar ik kan er alsnog een fotootje van maken als jullie willen :-)) met daarin een vanille handcrème en twee staaltjes: eentje van bb crème en eentje van het Elixir parfum. De make-up remover kostte me €3,60 (deze was in promotie yeah!)

Na mijn aankoopje in de Yves Rocher ging ik ook nog even in het Kruidvat rondsnuffelen aangezien het toch 6 maanden geleden is dat ik nog eens in een Kruidvat ben binnengelopen. Wil je weten wat ik daar gekocht heb, lees dan zeker verder!

In het Kruidvat wou ik enkel even rondneuzen… Gewoon eens even kijken of er leuke nieuwe items waren zowel bij de beautyproducten als bij de make-up. Helaas voor mijn portefeuille (al waren de items niet zo erg duur) kwam ik echter twee leuke items tegen die ik niet kon laten liggen:

WP_20151002_14_00_24_Pro

Zoals je kan zien zijn het twee make-up kwasten. De mint-kleurige is een precise eyeshadow brush (eigenlijk gewoon een pencil brush) en vermits ik dit modelletje nog niet in mijn kwastenarsenaal heb zitten en iedereen dit model zeer handig vindt, besloot ik deze mee te nemen. Het feit dat het penseeltje mint-kleurig is en bedekt is met polkadots maat hem enkel nog leuker! Het witte kwastje is een French manicure brush   en deze leek me super handig wanneer ik snel een eenvoudige French manicure op mijn nagels wil aanbrengen zodat ze er mooi en verzorgd uitzien. De precise eyeshadow brush kostte € en voor de French manicure brush telde ik € neer.

Zo, dat was het alweer. zoals de titel al vermeldde was het een mini-shoplog en meer als deze items heb ik dus ook niet gescoord. Er volgt waarschijnlijk wel een iets grotere shoplog wanneer ik voor de eerste keer loon gestort krijg, want het weekend dat op die dag volgt ga ik zeker en vast shoppen till I drop!😀

Zo, dit was het alweer voor nu. Als jullie ene review willen over deze producten mag je dat zeker laten weten!

Tot blogs!

Anneleen

4 Comments

Filed under Beauty, Shoplog

4 responses to “Saturday Shoplogs // Mini Shoplog Kruidvat & Yves Rocher

  1. Heb ook naar die brushes staan kijken vorige week, maar ‘t zat niet echt iets tussen dat ik leuk vond! Leuke aankoopjes wel!!

    • Dank je! Ja ik ben heel benieuwd naar beide brushes. Ik heb zelf nog geen pencil brush dus om eens te zien of ik deze veel zou gebruiken heb ik de precise brush gekocht (plus ik heb nog geen centjes… Mijn eerste loon volgt pas eind deze maand en dan pas kan ik fatsoenlijk gaan shoppen😉 Dus als je bepaalde kwasten echt aanraadt mag je dat zeker doorgeven!)

  2. ah ik heb de kwastjes hier nog niet gezien, ben benieuwd hoe ze bevallen!

    • Je ik ben er zelf ook erg benieuwd naar. Vooral de French Manicure wil ik zeer snel eens uitproberen! Mijn nagels zijn momenteel namelijk op een mooie lengte voor dit kwastje te testen🙂

Leave a Reply

